Ovänner?

Dagen har varit bra. Mikaela kom förbi på morgonen och vi väntade tills Gaston skulle vakna. Efter det stack vi till handen och jag hämtade mobilen som hade blivit klar. Äntligen!!! 3 veckor försenad. Och så blev det glass på donken med G i knät som tiggde. Påvägen hem var han urduktig på att gå utan att stanna. Men efter jag käkat middag, och han också, så blev det ett jävla liv. G lyssnade inte på mig ett piss förutom när jag bad honom hämta pinnarna som jag kastade iväg. Men sen skulle han bita, dra och morras åt min arm, strumpbyxor, skor och såklart kopplet. Suckkk.
Jaja, kvällen blir antingen hemma eller en titt förbi gården. Just nu vill jag bara att G ska sova...



Kommentarer
Hannah

Typiska valpfasoner. :) Kommer nog gå över snart.. Kanske är valptänderna som kliar? ;)

2010-08-20 @ 14:32:40
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0