vad jag inte klarar av dethär

Skolan börjar på måndag.
Hatar att träffa och lära känna nya människor. Inget självförtroende.

Det blir ett år till i plugget till studenten.
fall jag inte hoppar av.

Jag vill börja på agility med Gaston.
Vilket jag inte vet hur fan jag ska hinna med det förutom på lovdagar.

Jag vill börja övningsköra,
efter att ha sett på en tjej som fick en fin ny bil på tven. Och känslan av att bara åka runt när man inte har någonting att göra.

Jag vill börja jobba och tjäna pengar.
men har ingen aning om vad jag vill jobba med.

Jag vill bli gammal nog till att flytta hemifrån med min lilla hund och bara njuta av livet.

Jag vill förändra hela mig.

men hur fan då. vad finns det att ändra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0