11 December, Familjen Björklund.

Igårkvällen blev en mysig kväll. Jag mötte upp Emelie vid fyra tiden och tog en promenad med hundarna för att bestämma hur kvällen skulle sluta. Vid sextiden gick jag och G hem till henne och käkade god middag och snackade en hel del om hundar med hennes rara mor, som sedan tog med sig min lilla hund på promenaden så jag slapp. ;-) Och efter det blev det kortspel till 12slaget.
Två övertrötta tjejer gick sedan mot mig och jag fick sedan sovsällskap i det tomma huset efter att ha fått en tidig julklapp av E. <3

Jusste! Älgen Emelie såg häromdan var på samma ställe igårkväll, fyfasiken vad jag blev rädd!



Kommentarer
Nina

Bra blogg! Läs och kommentera gärna min :D

2010-12-14 @ 19:50:06
URL: http://fashionmafia.blogg.se/
Nina

Bra blogg! Läs och kommentera gärna min :D

2010-12-14 @ 19:50:09
URL: http://fashionmafia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0