21 December. Pysseldagen.

Skoldagen idag kom jag 30minuter förtidigt! Inte likt mig haha.. Nejmen det visade sig att vi inte skulle ha engelska och matte som stod på schemat, utan pyssel! Såg inte fram imot det när vi inte fick göra vad vi själva ville. Så jag satte igång med att göra hjärtan av papper, nivet, sånnadär rutiga som man kan hänga i granen..? Det gick iallafall super och jag fick bara sitta med stängda ögon de sista tjugo minutrerna och sedan åka hem.
SLkrångel idag igen, precis som igår då mina två bussar var inställda..
Men väl hemma var det att dricka kaffe och gå ut igen. Jag och Emelies hund tog en timmes snabbpromenad bara för att jag frös så förjäkligt! Hade ingen känsel i låren och ena örat hade domnat bort. Menmen, ska strax lägga mig i sängen och vila.. jag är chokladberoende.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0