26 & 27 December.

Igår hade jag en urtrevlig dag! Kvällen innan hade jag&Emelie njutit av vintern med kalla fötter och träffat lite nya trevliga människor. Men iallafall!
Dagen igår åkte jag och E till stan och trängdes i alla affärer, rean och folket var helt otroliga. Men fick tag på iallafall strumpbyxor, örhängen och underkläder som ni ser i inlägget under. Vi kom hem nöjda och blev hämtade påvägen tillomed :) Kvällen slutade med att jag träffade en gammal vän och kom hem i god tid.
Idag är jag hemma med min lilla fransman till hund och bara myser. Ska försöka med en långpromenad också så han kan få springa av sig. Kvällens planer får vi se, puss ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0