11 Februari. NP

Här har man inte skrivit på ett tag. Hej.
Det har varit helt fullt upp med skolan och allt detdär. Nationellaprov hit och dit och fram och tillbaka överallt. NP gick ganska bra i Tisdags morsse, smågodis och vatten och två timmar. NP idag var bara seg mot slutet då alla var klara men vi fick inte gå. Men vem älskar inte våran klass när vi har tråkigt? Haha.. Godis hit och dit, och konstiga ljud lite överallt.
Jag har inte suttit vid datorn på jättelänge även fast jag skulle behövt. Jag måste nu skriva ut ackorden till låten på musiken och även skriva ut gymnasielappen.
1. Kulturama, dans
2. Risbergska, dans
3. Kulturama, bild
4. Kulturama, bild
Mer vågar jag inte skriva dit. Jag vet fortfarande inte vart jag ska bo efter sommarn, mamma eller pappa. Det återstår och ser.

Nu har jag fortfarande världens mensvärk. Vilket N&J också har, haha se upp för oss tjejer ;-)

Såhär gick jag runt idag. Skönt och bekvämt. Puss



Kommentarer
jannika

sv : haha jag har inte tålamod att lära mig så.. :P

2010-02-12 @ 09:41:39
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0