23 Februari. tre ... veckor ...

Hej.
Håltimme på idrotten. Jag fick sitta med en lärare och läsa engelska högt.
Och efter skolan fick jag sitta kvar en och en halvtimme extra bara för att jag missade förmycket förra veckan.
Suck. Skolan är inte min grejj.
Men väl hemma så hade jag fått post. 3 veckor kvar och sedan ska alla bilder vara inlämnade. JAG KOMMER ALDRIG HINNA. Även om jag vill tänka posetivt, så nej. Jag kommer inte hinna. Blyerts, skuggor, olja, lera, collage. Åh! Vad irriterad jag blir..
Men igår sov jag iallafall hos N och vi fick prata ut, men inte sova ut, så idag lägger jag nog mig ganska tidigt i mitt stökiga rum (som jag försökte städa i lördags..).

Men nu ska jag fixa latte. &Försöka få min hjärna att funka så jag kommer på något att rita och lämna in till gymnasieintagningen.. F.A.N



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0