26-27 Februari. Sportlov

Tjululuu.
Här sitter jag och lyssnar på Simple Plan med Tisse i knät som nästan sover.
Kvällen igår blev väldigt lyckad tycker jag. Jag gick till Mikaela vid sex-tiden och fixade mig där. Sen gick vi till konsum och sen till skolan och väntade på Andreas. Efter det gick vi till konsum igen och efter det till skolan för att ta bussen upp till vh. Där mötte vi M's kompis ett tag och sen satt vi där ett tag för att vi skulle vänta på Matte, Pierre och Jerry. Men då hoppade vi på tåget mot tungelsta istället och träffade på några stycken som skulle upp mot nynäs. Väl i tungelsta tog vi bussen igen och träffade på Mimmi och Natta som skulle till Niglus. Så vi följde med dom och träffade på Adde och Jeppe i handen som också följde med. Och sedan gick jag & M även och mötte M's kusin Christoffer. :-)
Vi stannade där till runt tre-tiden och sen blev det sängdags direkt när jag kom hem.

Nu ska jag fortsätta med projectet till gymnasieskolan med bild-linjen. Puss!


Jag igår morsse.
I can't be perfect.
Inga bilder från gårdagen. Nattas kamera hade inga batterier. Och min glömde jag hemma.



Kommentarer
Rebecca

Du lika Kristin! <3

2010-03-03 @ 14:47:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0