27 timmar. 30 minuter.



Hej. Imorgon fyller jag sexton. Inga planer alls för dagen, utan bara i helgen.
Bara att jag vill träffa båda er, och att ingen ska vara sur. Men det kommer bli ett rent helvete för mig om jag träffar er båda samtidigt.
Och jag hoppas på inga ägg i skolan, som sedan hamnar i mitt hår. Och inte heller på småtjaffs mellan de jag kan bli lite grinig på. Haha. Men allt hänger på mig, om jag får en bra eller dålig morgon. ;-)
Vi hörs imorgon istället då jag även visar vad jag fick i helgen av mamma som tidig födelsedagspresent. Och om jag får någonting mer imorgon. PUSS



Kommentarer
LIENE

sv. ja håller med det om sommarklänning:)



Fin nya design du har.

Grattis på födelsedagen!

2010-02-17 @ 07:05:36
URL: http://lienes.blogg.se/
sofia

söt bild gumman! :)

2010-02-18 @ 22:07:37
URL: http://exclusiivt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0