4 Februari.

Idag vaknade jag halv nio av att mobilen ringde. Det var Andreas men jag svarade inte. Det blev hemmadag idag och jag fick äntligen sova ut.
Sliten och seg har jag varit hela dagen och inte sett klok ut. Men jag har iallfall målat naglarna, duschat, och smörjt in händerna och ansiktet så jag känner mig lite Okej.

Ikväll stannar jag hemma och bara chillar. Det blir nog så att jag spelar lite gitarr också. Någon låt att tipsa om? Annars spelar jag nog låten vi ska spela upp på Öppet hus i plugget sen.

Tanken att jag inte kommer få någon hundvalp gör mig besviken. Och jag vet att man måste vara hemma och allt såntdär .. Men.. Suck.
:(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0