5 Februari.

Dagen blev lång och seg. Sjukt trött nästan hela skoldagen och kom tillomed försent. Illa. Men iallafall bestämde jag och Andreas oss för att sköta skolan. Gå på lektionerna (okej, ibland får vi skolka), och även jobba över på Tisdagarna i plugget. Duktigt, eller hur? ;-)

Igår smsade jag de flesta om att det enda jag vill ha i födelsedagspresent är en hundvalp, ingen ville köpa de till mig men visste ni vad min far skickade för sms till mig idag? "Vet du när hundmässan är i Älvsjö?". Gissa hur glad och förvirrad jag blev, men jag kollade upp det på datorn när jag kom hem och det är den 3-4 April, så han frågade om vi skulle gå. Ni kan gissa på mitt svar?-Ja!
Och svaret på om jag tror jag kommer få någon hund så är det Nej. Tror nog bara pappa vill ta med mig för att jag ska inse hur jobbigt det är att ha en osv. Menmen!

Ikväll har jag inga planer tråkigt nog. Det kommer nog bli en hemmakväll framför tven eller något sådant om ingen ringer mig.
Men nu ska jag kyla ner armen som jag brände mig på när jag skulle hälla bort varmvattnet från makaronerna klantigt nog och efter det tömma jackan som är full med gamla papper, läxor, och lite allt möjligt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0