7 Februari.

11 Dagar kvar tills Joels 16års födelsedag
10 Dagar kvar tills min 16års födelsedag
8 Dagar kvar tills Alla hjärtans dag.
...Och 9 Dagar kvar tills sista inlämningsdagen till gymnasium.
Suck.

Godmorgon. Morgonen vaknade jag av att Nathalie ringde och sedan somnade jag om. Gick upp och det fick bli en knäckemacka och kaffelatte. Det jag tänker på nu är att gå ut och gå en liten promenad. Men känns lite onödigt med tanke på att jag inte har någon hund ... Haha nej slutsnack om hundar nu!

Idag har jag inga planer än att hoppa in i duschen eftersom jag aldrig orkade igår. Sen blir det nog att jag städar rummet också och trallar ut. Puss&Kram



Kommentarer
jannika

sv: asså jag vill kunna göra cornrows (utbakade flätor) .. Men de går inte så jävla bra -.-

2010-02-07 @ 22:57:57
URL: http://jannikanystroms.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0