Ett Bra CV ?

Tjingeling!
Jag&E åkte iväg och solade, varm&skönt. I väntan på bussen satt vi och pratade gamla minnen och de underbara tiderna vi kommer ha i sommar. <3 Tack för dagen.
Nu har jag precis käkat ris och varm oboy. Innan skrev jag lite på mitt CV. Haha jani, undra hur långt jag kommer med det.. Ingen kommer vilja ha mig. Haha nejmen jag får be pappa om hjälp och sen dela ut så jag får lite pengar i sommar ;-)
.. Och på tal om sommar så går det folk runt och säger att snön kommer ligga kvar till April (?!). Nejnej, det får det inte göra !

Wellwell, imorgon börjar skolan igen. Gud så roligt ! eller inte..
Nu blir det fortsätta med mitt CV och hitta någon bild att klistra in. Pöss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0