Fredag, Lördag.

Tjingeling bloggen, tänkte bara skriva snabbt att det blev bio igår med Sonia och Mikaela och vi såg Wolfman som skrämde livet ur mig.. hihi. Men bra var den iallafall och tur så hann vi precis med sista bussen som gick ända hem till mig så jag slapp gå långt i mörkret.

Imorsse kom pappa in och väckte mig vid halv nio, eftersom vi skulle åka vid tio så jag fick en aning bråttom, och mådde sedan illa med syster på tåget in till stan, och sedan hit till Örebro.
Vi har käkat en massa (iallafall jag) och bara chillat.
Imorgon får vi alla hjärtans dag presenter och god frukost, och efter det åker vi och shoppar födelsedagspresenter till mig och efter det mot tåget hem till Stockholm igen. Vi hörs då! Puss

Nu ska vi systrar kolla klart på Big mommas house 2 och jag ska ta min sista Merci-choklad för dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0