Fredag&Lördag V.5

Igår kom Andreas över och stannade till 21. Efter det ringde Anton och Takiz och de kom över till 22.30ca. Vi gjorde inte så mycket, utan bara chillade och sen gick jag o la mig.
 ..Och fick sova tills klockan var 02.30 då syster ringer "Vad gör du? Varför sover du? Lås upp dörren, har inga nycklar". Men jag fick låsa upp dörren och sen somnade jag om igen med kissemissen och vaknade halv nio imorsse av att någon ringer mig från privat nummer och jag svarar inte. Men då ligger jag och kramar om katten som låg brevid mig, Hihi.

Idag har jag inga planer än att svulla, chilla, duscha, och sova.
Morgonen började med kaffelatte och första semlan iår + repriser från "So you think you can dance" och snart ska jag hoppa in i duschen. Efter det kommer min syster hit och sen promenerar nog jag&K till konsum för att köpa chips och dip och så blir det Beck-kväll.

jag vill ha en hund...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0