Helgplaner!

Fredagskväll : Jag springer överallt. Från västerhaninge till tungelsta, från in i duschen och ut, till syster och till köket. Ja, jag har hunnit med en massa under kort tid. Duschat, ätit, messat en hel del, sminkat mig, och kollat på tv. Nu messar jag med Mikaela och förhoppningsvis blir det bio med henne och Sonia ikväll. Men det är problem med tider, pengar, tillåtelse och allt detdär. Annars går jag nog till gården och myser med några stycken eller hem till någon. Jaja!, det återstår och ser.

Lördag : Hem till mamma med 11 tåget från stan. Alltså måste jag upp vid 08.00 cirka. Åh.

Söndag : Hem från mamma och är hemma lagom till sängdags.

Men det kommer bli mys på högsta grad hos henne med syster1 och syster2. Vi ska nämnligen fira mig lite i förskott med kanske tårta, presenter(?), och lite sånt.

Jag bloggar mer när jag har tid! Nästa vecka känns nämnligen ganska fullspeckad.
Puss.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0