27 Januari. KlagoKarin.

jag vill vara frisk
jag vill ha pengar
jag vill fika
jag vill ha sommar (sola)
jag vill ha mjölk (latte)
jag vill ut och springa
jag vill börja dansa igen
jag vill duscha
jag vill klippa lugg igen
jag vill gå till skolan imorgon

Yes, KlagoKarin idag. Vaknade efter en lång kväll igår då E&P tvingade ut mig i kylan . Lock för öronen, förkyld, hosta, huvudvärk och 36.1. Bläblä. Och det räckte inte med det, utan alla skulle ringa mig imorsse, skicka sms och tvinga mig åka hit och dit. Och även så hade vi ett halvt glas mjölk kvar hemma till latten. Otur!
Nu vill jag bara åka till vh och sola i 18minuter och bara sova.. Men nej, ändå inte, min mage är lite röd av sig ..
Jaja! Här ska jag inte sitta och klaga.
Grattis tvillingarna Anton & Viktor. <3 Saknar dig V.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0