9 Januari Och Skolan Har Börjat.

Skolan började segt. Alla lektioner och allt "jobba nu Karin!" från lärarna. Menmen, helgen är iallafall här och nästa vecka har jag Kultur-vecka som elevensval och vi får sovmorgon nästan varje dag (dock slutar vi sedan mellan allt från 15.00-21.30)

Rummet som jag glömde visa bilder från kommer ; (klicka, klicka)


Idag har jag ingenting planerat. Men hade tänk att hoppa in i duschen nu, ta en till kopp kaffe och sedan hoppas på att någon ringer. Och om inte, Ut och gå. Ni vet, kondisen måste tillbaka!


Tosdagsmorgonen. 2 timmars sömn, 04-06. Vaknade tillomed en halvtimme innan jag skulle kliva upp. Ni kan tänka er hur jag var i skolan? - övertrött.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0