Det Blev Centrum.

Jag&systeryster åkte till haninge c och kollade runt, det blev deo och hårfärg till mig. Navelsmycke&Läppsmycke får det bli av nästa månadspengen. Men även så är jag sugen på en massa kläder, vad sjutton gjorde jag av alla mina 1500 kr häromdan? (!) Jaja, råna en bank nästa?

Håret ska iallafall bli mörkbrunt, det är nu klart och jag väntar på att det ska torka. Risken finns för svart, men även för rött. Wellwell, hoppas mer åt svart-hållet isf.
Nu ska jag slå mig ner i soffan och kolla på Onskan. Bjuder på denna sålänge med färgen i ;



Kommentarer
E

Ruskigt lik Kristin måste jag säga! Creeeezy! Puss

2010-01-05 @ 12:46:15
URL: http://barnbus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0