Lördagskväll, Kul..

Jamenalltså, dethär var ju en rolig Lördag. Nejnej!
Skulle möta upp S&N, blev inte så utan jag åkte till vh med Jenny&Andreas istället fram och tillbaka och sedan gick jag hem. Har käkat makaroner och mår nu illa. Jag vill göra någonting ... Både syster&bror åkte nyss, vart har jag inte direkt någon koll på. Så jag och pappa är hemma..
Jag kommer väl spendera hela kvällen både här framför datorn med musik, men också vid tven och rummet. Jippie vad roligt! Ring mig någon ...

Eller så kanske jag kan pilla på någonting. Måla om naglarna som jag idag målade röda, till svart? Eller kanske göra om bloggen? Nejmen, ni märker om det blir tusen inlägg eller inte några alls om vad jag gör under kvällen.
Puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0