Tja. Fuck fredagskvällar.

Om just dig
Namn: Karin
Född: 17 februari 1994
Bor: Haninge
Smeknamn: Kakan
Familj: Mamma, Pappa, Bror, 3 Storasystrar & 3 katter
Skola: Tungelsta

Har du under denna månad:
Saknat någon: Ja, Maxi
Ångrat något: Jo ..
Ljugit: Ja
Svikit någon: Öh.. jo. 
Känt dig sämst: Tror inte
Gråtit: Ja
Skrattat: Jodå, Haha Nattis, smset idag:D
Varit sjuk: Ja, förkyld och lite så
Varit utomlands: Nö
Pussat någon: Ja
Träffat någon som du chattat med på datorn: Ja?:p

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Då jag behöver gråta.
Skrattar du ofta: Då jag behöver skratta
Hur känner du dig just nu: Ensam, rädd. Väntar på sömnen..
Hur har du mått den senaste tiden: Fram och tillbaka. Tack vare dig..
Har du funderat på självmord: -

ÖVRIGT
Har du några hemligheter för dina föräldrar: Jo något har jag särkert.
Blir du lätt förälskad: Nej, men lätt för att gilla.
Tror du på ett föralltid: Nja
Är du förälskad just nu: Jag vet inte.
Om ja, vem: Hemlis
Vilken sorts killar gillar du: Långa
Har du blivit sårad av kärleken: Yes
Har du blivit lycklig av kärleken: Yes
Ska en kille vara söt eller het : Söt!
Ska en kille vara lång eller kort: Lång
Ska en kille vara blond eller brunett: Faller oftast för brunetter, men spillerill.
Får du många killar: Haha va?

UTSEENDET PÅ DIG
Brunett eller blondin: Brunett
Ögon färg: Brunblågröna
Långt eller kort hår: Mellanlångt(?)
Snygg eller ful: Jag tycker väl sisådär
Nöjd över dej och ditt utseende: Nej
Brukar folk säga att du är snygg,söt,vacker: Händer då&då. Folk säger oftast att min syster är snygg, men att vi är lika och jag kommer på att jag också är det då :p haha..
Har någon sagt att du borde bli modell: Näe, inte vad jag kan komma på. 
Har du långa naglar: Nej :(
Har du några piercingar? Naveln, läppen, tungan.
Sminkar du dig: Ja
Varför, är du inte vacker utan?: Näe :) 

Tja, jag kommer vara ensam hela natten. FY vad roligt, eller inte!! Kommer skrämma ihjäl mig själv och sitta o gråta för jag vill sova. Eller något sådant. Wellwell. Hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0