15juli.

Helluhellu, snabb info:
Dagarna har varit underbara med kära syster Elsa, och hennes två underbara barn Teodor&Vilgot. Just nu är jag hos mamma och vi har precis kollat på Beck. Nicenice!
Imorgon åker jag med 9tåget härifrån, och hade sen tänkt mig att möta M i handen centrum för att kolla efter skor till systers bröllop, och ny bikini. Efter det vid 2tiden ska jag möta pappa och köpa grejer till hunden. Blir nog att fixa rummet efter det och städa så mycket jag kan innan det blir skitigt igen, höhö.
Efter det, blir det nog ut ett tag och promenera, samt träffa de jag saknat. :-) Och sen sova efter en lång dag som väntas.

Har slöngt mina underbara svarta trasiga tygskor.. De hade gjort sitt, men fick iallafall nya vita som är underbara, höh. Och även en ny väska eftersom min underbara också hade gjort sitt efter alla moppeturer och väskan på avgosröret.. En blågrön dennagång som jag nu ska stoppa in alla grejer i! Nice.

Nä, vi hörs när jag har tid! Namnet på vovven som kommer på Lördag morgon blir föresten Gaston om jag inte skrivit det redan.
Puss sålänge.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0