19 Juli. Pussgris

Alla tycker Gaston är hur söt som helst. Och hur liten som helst. Han pussar verkligen alla. Och hoppar runt hela tiden. Haha får inte glömma att han springer runt så mycket att han välter vattenskålen om och om igen och blir själv helt dygnsur haha.
Jag och G satt på gräsmattan utanför huset, två killar går förbi som jag aldrig har sett. Dom kan inte släppa blicken från Gaston och säger "Gud vad gullig, han kan inte vara så gammal va?". Och G glor tillbaka med sina underbara ögon.

Jag kan nu inte längta tills han blir lite äldre, lär sig sitt namn, vill gå ut och gå med mig och träffa alla andra söta hundar här i vårt lilla område. Som Jennifer sa, alla kommer stoppa dig och vilja hälsa på honom.
Men, det får ta sin tid det tar. Jag väntar nu på att G ska bli trött och sova lite. Han springer bara runt just nu efter att ha sovit 15minuter ute i mitt knä.

Måste bara påpeka att han försökte springa ut för att kissa efter han sovit. Lillen hann bara halvvägs. Men det är bara skönt, han vet vart han ska gå ut, och han hittar tillbaka till sin sovplats hur lätt som helst.

Nu funderar jag på att antingen leka med honom om han inte somnat, eller ta lite glass med jordgubbar och sitta framför en film. Trots allt en ny lång dag imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0