8,9 Juli. + Nästa Veckas Planer.

Lördag: Träffa Nathalie snart, och ikväll får vi se vad som händer.
Söndag: Duscha, packa, städa rummet, mysa.
Måndag: Till Gävle.
Tisdag: Gävle
Onsdag: Gävle
Torsdag: Gävle
Fredag: Hem, Shoppa hundgrejjer med far.
Lördag: Hämta hunden !!!! :D

Igår, och även i förregår var underbara kvällar kan jag säga er.
I torsdagskväll så slutade det med att jag blev på för deppigt humör, så jag och N satte oss lite utanför och bara pratade. Helt plötsligt kom det en bil som körde förbi, men som sedan vände och höll på att köra på oss.. Haha, ni kan ju gissa om vi blev rädda? Men väl när killen klev ut ur bilen så var det Tony, och kvällen slutade med att vi åkte runt, runt, och runt. Och sedan hämtade vi upp Matte och Jocke och tog en liten till tur. :-)

Och även igår, då T kom förbi skolan vid 18tiden, så åkte vi mot Sassas så jag kunde få lite mat. Efter det blev det mer åkande fram och tillbaka överallt. Slutade med att Niklas, Tony, jag, och Natta åkte mot donken och sen in mot stan. Efter det fick vi ringa polisen vid 03tiden, och väl hemma höll jag mig vaken ett tag till fall de ville någonting annat.

Men nu ska jag ringa N igen och stressa ut henne! :) Puss.



Kommentarer
sandra

Frågestund i min blogg passa på :)!

2010-07-13 @ 09:04:25
URL: http://likehuldt.blogg.se/
Hannah

Haha, det känns så konstigt när man är van vid Survivor. :D Får börja skriva Gaston i bloggen nu då! :D

2010-07-14 @ 15:42:05
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0