11 Mars. Träning!

Tjena ! :)
"Follow me" är låten som jag lyssnar på just nu, och som jag även laddar ner om ni ville veta ;-)
Idag gick vi först till gymmet i skolan och körde hårt! Haha okej, jag och Natta skrattade väl mest. Och efter det lagade vi tacos i hemkunskapssalen. Haha, där jag & N fick duka och hämta mjölken. Latjobb. Och efter det åkte vi till Najaden och dansade. Eller ja, vi hade Arobic (stavning?). Snacka om helt slut!

Har iallafall duschat nu, och närsomhelst kommer pappa hem, då vi ska åka iväg till hannamottagningen & jag ska få svar och möte med Soc.
Senare sover jag hos N och imorgon åker vi till Dalarö, ja, fråga mig inte varför vi ska dit, jag vet inte. ;D
Skriver mer när jag har tid. Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0