11 Maj.

Underbar dag. Och jobbig.

Började med stress utan kaffe. Kom till plugget vid runt 08.20 då vi tjejer gick mot tåget påväg till ungdomsmottagningen. Vi fick sitta där i en timme och snacka tills det var dags för mig och M att köpa en varsin latte. Tåg och buss tillbaka, och sedan skulle jag på möte istället för idrott. Snackade med kuratorn ett tag om balen och om alla mina andra möten. Efter det hade lärarna bestämt sig för att jag skulle till SYV direkt efter. Då bestämde vi att det blev ändrat gymnasieval idag igen.
1. Fryshuset, Estet, Dans
2. Cybers, Estet, Dans
3. Merika IV, Estet, Bild
4. Riksäpplet IV.
Så nu hoppas jag på G i engelska ...
  Iallafall efter det hade vi lunch, då jag följde M till lunchen och sedan skulle vi ha idrott igen istället för musik. Men då fick jag göra om mitt nationella i engelskan. Satt där i evigheter kändes det som, tills det var tid för engelska lektion, då vi fick kolla på en film.

Och nu känns det som det är helg, solen skiner och jag känner mig helt slut.
Dags för promenad!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0