13, 14, 15 Maj. Torsdag, Fredag, Lördag.

Hellu! Lite snabbt bara tror jag nog. Är För seg för att förstå vad jag ska skriva, haha.

I Torsdags minns jag inte vad jag gjorde under dagen, men frammåt kvällen var vi ett par stycken uppe vid kyrkan och grillade lite, och efter det kom fler och stämningen blev bra. Efter deppade jag ihop, men vissa personer gör mig glad oavsätt i vilken situation jag är i, tack. Folk kom, och folk gick under hela kvällen, men sen beslöt sig jag, Jimmy, Matte, Abby och någon till att åka till Vegabaren för att käka. Bussresan blev lång av allting och vi träffade även på lite annat folk som följde med. Det slutade med att vi åkte tillbaka till tungelsta och träffade på några till (vid 02 tiden?). Efter ett tag gick jag, Jimmy, Matte och Robbin hem till Nicks granne där vi även träffade på Victor och Alex. Och senare Oscar och Tessi. Vi chillade galet och stekte hamburgare och fick oss ett gott skratt för livet. ;'D Det slutade iallafall med att jag och Nick deckade i sängen efter att ha bråkat om min mobil till 8 på morgonen.

Fredagen vaknade vi upp sega och lata. Så det blev att vi åkte till Tungelsta för Matte ville ha frukost (pizza) ;-). Jag gick hem efter det och tänkte sova efter mina 4 timmars sömn natten innan, men det hann jag inte med. Utan det fick bli att hoppa in i duschen och fixa om mig på nytt! Jag gick ut och mötte några stycken vid skolan, åkte mot vh fram och tillbaka, och sen chillade jag, Frida, Victoria, Victor, Elin, Sara och Danne vid syskonstugan tills det kom fler och fler. Vi stannade där till cirkus 00.30, och sen åkte jag, Max, Alex, Charlie, Victor hem till Nicks granne igen och chillade precis som natten innan. Dock blev det inte lika mycket skratt, men det funkade absolut! ;-)
Victor deckade först, efter det Max, och sedan Nick och Charlie. Haha, Alex kunde inte blunda så jag var tvugnen att vara vaken med honom till 09 tiden, och sedan klev vi upp vid 14tiden efter alla har gått in i rummet för att få upp oss.

Lördagen blev iallafall konstig med råa kycklingar, tills vi lugna ner oss och städade.
Och nu sitter jag här efter att ha kommit hem för 3 timmar sen. Seg, trött och pigg. Jag vill bara ut..

Imorgon ska jag upp 06.30 och åka till mamma med 8 bussen..
Så nä .. Nu behöver jag min sömn! :)



Kommentarer
fashionfairy

Hej hej. Bikiniunderdelen köpte jag från nelly förra året och byxorna från raglady förra året :)

2010-05-18 @ 19:47:19
URL: http://fashionfairy.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0