Sista Maj 2010!

Nej fyfan.. Inte min dag! Morgonen började illa med att jag vaknade 6, och skulle gå mot plugget halv 9. Vi hade heller inget kaffe hemma. Så skoldagen blev seg tills Mange bjöd mig på kaffe och jag piggna till. Men efter det mådde jag illa och bara ville sova, då jag kom på att jag skulle till stan .. Mikaela följde med, och vi gick, och gick, och gick, och gick ... Hon klagade över skavsår, och jag blev grinig för ingenting fanns. Mina skor fanns inte någonstans, utan bara i Handen c. Och klänningen jag ville ha, har jag fått reda på att en kompis har köpt! OTUR. Vi mötte iallafall Mimmi och Sofia mot slutet , då jag bara ville hem .

Nu får det bli choklad och leta efter klänningar på nätet. HAR INGEN SKOLAVSLUTNINGSKLÄNNING, OCH INTE HELLER BALKLÄNNING!
Skorna köper jag iallafall imorgon ... om de finns kvar.



Kommentarer
pandora bracelet

thanks for your posting,<strong><a href="http://www.linkslondonsale.com/">links of london</a></strong> i love it very much.

2010-06-10 @ 10:18:14
URL: http://www.panjewellery.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0