17 November.

Glad tjej. Var den enda som satt och lyssnade på mattematiken och var den enda som hann klart. Har minskat från trettiotre procent till femton procent frånvaro. Går en timme tre dagar i veckan, och två timmar två dagar. Ligger inte efter i någonting. Slutar elva alla dagar i veckan och har bestämt mig för att börja träna mer än gymmet hos sjukgymnasten. Jag har diskat. Men dock inte tagit hand om mina vintertorra händer. Jag har lekt med Gaston tills han blev helt slut.
Nu ska jag göra mig en latte och vila tills det bär av mot stan och träffa min älskade mamma!!

  Jag fick även en tidig julklapp igår av underbara familjen Björklund. Jag kom hem till dem igår när de satt och åt eftersom Emelie hade sagt att en överaskning väntade där.. Och sen blev det ett leende på läpparna nästan hela kvällen. Nivet, den grejen som jag länkade om här, den hade dom köpt, Emelies pappa, Tack!! Den sitter som en smäck, även fast den var kronglig att sätta på på min lilla oviga hund. <3



Kommentarer
Hannah Larsson

Vilken gullig present! :D



Men alltså, vart tog lilla Gaston vägen? :o Han ser ju ut som en helt annan vovve nu.

2010-11-19 @ 19:59:34
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0