18 November. -helvete

Morgonen började dåligt. Vaknde vid 04 tiden av att min hund satt och gnällde. Gick upp och stod vid dörren med ett linne. Kollade på snön som hade kommit och visste redan då att dagen skulle bli konstig. Gick och la mig i sängen igen, ville inte somna om men gjorde det ändå. Vaknade såklart efter det kvart i tio. Gick upp och var arg på mig själv. Jag skulle varit vaken! Tvättade ansiktet och när jag torkat det stod min syster vid dörren, jäkla skrämmis! Tur var så erbjöd hon sig att fixa kaffe, man tackar. Ögonen känns svullna av all trötthet och axlarna värker. Jag svettas och fryser och borde duscha.
Tur så ska jag fika en stund med Sonia senare, hoppas det gör min dag lite bättre, känns som jag kommer ramla påvägen till bussen.

Tack för att jag fick erbjuda mig av de 2 första timmarna på min Torsdag. Jäkla mobiler som jag även har här hemma, två som är Emelies, ena funkar inte och andra stängs av när den vill. Och en som är Mattes som knapparna inte funkar på. Jag ska sluta använda mobil, om ni vill mig något så leta rätt på mig eller ring hemrumret. Jag ger upp alla sms man får också, PoK.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0