26 November. Snön gör mig grinig.

Gymnasiemässan var kaos, vissa trevliga, vissa otrevliga, vissa jobbiga, vissa jättekonstiga. Menmen! Fick ett antal papper och fylla i antal grejjer. Frågan som de ställde mig var jobbigaste "Vad vill du gå för linje?" Och jag svarar "Ingen aning! Går IV just nu så..." Och där tog det nästan slut.
Butbut, morgonen började illa. Försov mig och halkade från bussen till skolan. En bil tuta och särkert satt och garva. Och när jag kommer in i skolan har de ställt dit en julgran, och glada jullåtar när jag kommer in i klassrummet. Firade de för att jag halka? Eller kanske för att jag ramla igår? Ja, det var inte min morgon. Datorn som jag skulle andvända hade ingen datamus heller. Irriterande!

Ikväll blir det hemmakväll med tre katter, en hund, kaffe och musik. Får se hur långt det leder, om det slutar med att någon söt kommer hit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0