Ändrade planer. helvete.

Åkte till skolan med Gaston, nej han följde inte med till skolan, min syster hämtade honom i vh. Dagen gick snabbt och prima, förutom att jag glömt äta frukost så jag orkade inte gymma. Fick inte tag på min syster, men som sedan ringde en timme efter jag kommit hem. Fick åka till vh och hämta Gaston då.
Nu har jag precis tvättat min sjukling till hund och ska börja fixa mig. Planera från början var ju att åka till handen med Emelie och köpa koppel, käka på donken, och även sola. Men nejnej. Jag ska snart åka till handen med Gaston, och kanske Emelie som inte riktigt är bestämt än, och köpa Gastons halsband. Efter det måste jag hem igen och vänta tills pappa kommer. Kanske blir middag idag ändå på donken, och kanske blir solning ändå. Planerna är helt kaos och jag är stressad, irriterad, trött, och slö. Jag vill ha värme ute så jag slipper frysa och bli röd om näsan.
Nä varförihelvete sitter jag här?! Måste fixa mig och även sätta på mig ett par brallor. Vi hörs!

1minut efter; ändrade planer igen, shieeeet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0