Bloggnörd


Känner mig verkligen som en bloggnörd idag. Lägger jag verkligen in roliga inlägg? Känns som bara en massa bilder och onödig text. Har iallafall precis druckigt upp kaffet och inte ätit någon lunch, magen kurra någongång då! Jusstefan, skulle leta efter grejjer till min hund som måste köpas. Vart ska pengarna komma ifrån hade jag tänkt mig? haha.. Ge mig en systemkamera. Eller ja, en bra kamera iallafall, inte en digitalkamera, för det har jag ju redan, hö-hö. Jag vill fota. Och jag vill ha massage. hälvetde min rygg. :( Nä, kan tiden rulla på så jag kan få åka till västerhaninge. Nu ska jag, nä ja venne. Göra något iallafall. Hörs väl om någon minut igen. Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0