Planering pågång.

Ikväll ska jag skriva. Dagen har varit hur lat som helst- suttit hemma hela dagen och hunden har sovit hela dagen. Blev en snabb morgonpromenad, och en lite längre nyss. Jag vill ut och spinga men ändå inte för jag vet att jag inte kommer orka långt. Jag ska iallafall skriva ikväll. Jag ska planera min framtid. Jag ska ju trots allt snart välja gymnasium. Igen. IV är ingenting för mig, har ångest för att jag ska gå ut skolan ett år senare än de andra i min ålder. Kommer iallafall klara detta år, så hårt som de pressar oss med de få timmar som vi har. Men vad sjutton vill jag bli? Ska jag börja övningsköra? Vad ska jag börja jobba med? Jag måste planera. Jag hatar när jag inte har några planer inför framtiden.
  I December blir det iallafall en titt förbi Gävle, Hundmässa med Emelie, Övernatting i Örebro, Jullov, och en viss person kommer hem som jag bara måste träffa. + 2 underbara vänner åker utomlands.
Men! Nu ska jag svulla framför tven för att sen ta en promenad till med vovven min som lärde sig igår att kissa med benet uppe utan att ramla och ta stöd av en sten eller en hög med snö.



Kommentarer
Hannah Larsson

Åh tack! ♥

2010-11-14 @ 19:48:56
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0