7 Oktober. Trött Tjej.

Jag är rädd för att bli vuxen.
Jag är rädd för att bli gammal.
Jag är rädd för att söka jobb.
Jag är rädd för att flytta hemifrån.
Jag är rädd för att gifta mig.
Jag är rädd för att bli gravid.
Jag är rädd för framtiden.
Jag är rädd för att dö.

Har precis gymmat. Benen är döda, armarna är döda. Men jag känner mig oerhört duktig!
Känns som en stressdag imorgon, måste bli klar med engelskan på en timme tidigt på morgonen och sedan gå på dendär konstiga lektionen som killarna raggar på mig på. Efter det måste jag hem, ut med min lilla kärlek och sen har jag inga planer. Träffa Evelyn? Träffa Sonia? Gaston?
Nu måste jag duscha!

P.S. Fotograf sökes.



Kommentarer
Anonym

fotograf till ?

2010-10-07 @ 15:35:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0