16 September. Massage

Vaknade trött av att Mikaelas syster ringde mig om och om igen bara för att jag klickade bort hela tiden. Hihi. Men klev upp vid kvart över 7 och började fixa mig låååångsamt för att sedan gå till bussen och träffa M. Bussresan var seg, med en massa skolbarn somvanligt som pratar om allt och inget.
Vi hade bara engelska idag, läraren skulle såklart,somalltid, fråga mig en massa. Varför frågar inte snubben de andra i klassen? Varför ska hans blick alltid hamna på mig, och varför ska mitt namn alltid komma ut ur hans mun? ...störande :) Men vi fick lyssna, skriva, tala, och lyssna igen för att sedan avsluta. Då mamma ringde - MASSAGETID IDAG KVART I TRE!!! Hihi jag är superglad! Dock hittar jag inte dit, men har nog både min syster och mamma i telefonen som säger höger,vänster,upp,läs. :)
och nu satte jag kaffet i halsen.. hoooooost. smart!

Nejmenfan, här kan jag ju inte sitta länge till. Jag måste dricka upp kaffet, gå ut med Gaston, och sedan börja åka iväg igen för att fixa mina axlar ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0