23 September. Börjat gymma!

Igår skrek både jag och Bella. Litegrann, och lite till. Kanske dags att lära henne teckenspråk? :-)

Har precis kommit hem från gymmet. Första dagen idag, och gick hur bra som helst! Uppvärmning på cykel i en kvart, och sedan visade hon mig alla övningar som jag ska göra de gånger jag kommer dit. Verkade bra! Woho, dock kommer jag klaga om träningsvärk i ben och armar har jag en känsla av. Och Niklas sa att han stänger av sin lur imorgon bara för att han inte orkar höra på mitt klagande...
Menmen! Jag måste dricka upp kaffet nu för att sedan duscha och vänta på att Mickan kommer förbi. Puss.



Kommentarer
Elsa

[email protected] darling :)

2010-09-23 @ 15:23:01
URL: http://barnbus.blogg.se/
Elsa

sådär då. det finns säkert lite pill som måste fixas som jag inte orkat göra haha men jag tror det ser lika ut vart du än klickar nu. Du har 3 nya bloggar i din gamla blogg där det finns ett inlägg i respektive blogg. Ändra de inläggen (omkarin osv) så att de blir som du vill.

2010-09-23 @ 19:17:14
URL: http://barnbus.blogg.se/
bella!

hahahah, vi måste fan lära oss teckenspråk:D

2010-09-25 @ 14:45:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0