Du Sa Det.

Åh,åh,åh,åh,åhhhh. Jag trodde jag hade gymträning imorgon. Men nej, det var såklart idag. 11.20 skulle jag varit där, och jag kom på det 15.05. Faaaaan. Funderar på att gå dit på onsdag istället.. Eller ja, jag hoppas att hon ringer mig imorgon och ber mig komma på onsdag :-)
Har iallafall precis varit ute på promenad med Gaston, och han hade på sig sin nya jacka som han hatar, hihi. Och efter det käkat min goda kladdkaka. Mer har jag inte att säga, förutom att jag behöver nya kläderrrrr!


Kommentarer
youky

At any time to keep the shoes in a best feeling.The shoes are inevitably dirty,clean up when you go home.Serbian newspapers have a protection-type function,and use the shoe polish to clean,otherwise the cumulative down, they are very difficult to restore.The special materials need extra careness,such as elk shoes can not be rubbed with a damp cloth,must use the brush to clean.

2010-10-22 @ 10:01:23
URL: http://www.uggspeichernboots.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0