Stressad.

Jag blandar ihop alla dagarna hela tiden Det är planer hit, och planer dit. Skola varje dag och tider som inte passar. Håltimmar nästan hela tiden, och bussresor hela tiden. Tidiga mornar, och sena kvällar. Promenader med Gaston och träffa kompisar. Hundkurs varje tisdag, och försöka fixa hundvakt på helgerna.
Shit vad stessad jag är! Mobilen har gått sönder igen också, så den måste in på lagning igen. Och myggbetten försvinner inte. Jag hinner ju förfan inte ens duscha känns det som! fast det gör jag. :)

Onsdagkväll : Vara med G, E&T förmodligen.
Torsdag : Skola 8.30-13.45? Hem. Handen c med G, E&A.
Fredag : Skola 9.00-14.00? Hem. Ut?
Lördag : Gaston hela dagen&kvällen. Hem till A?
Söndag : Gaston hela dagen.

Och nu måste jag ut o gå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0