Yesterday. Tungelsta

Hej och godmorgon/god förmiddag. Kom hem runt 2tiden igår/inatt efter en låååång kväll. Det började med att jag var på hur dåligt humör som helst och fick sedan röd kritfärg på kinden. Och sen började det regna. Vårt lilla gäng fick skäll av en tant inne på konsum, men tanten efter sa att vi kunde få sitta där. Men vi rörde oss iallafall mot skolan och var där. Jag orkar inte nämna namn, eller vad vi gjorde. Men några av oss ville göra en liten grej lite roligare. Och det slutade med att Alla satt och skrek på varandra. På köpet sträckte jag mitt knä... Men det blev som det blev. Vissa är osams nu av oss här i tungelsta. Och folk lägger sig i. Och folk blir så sura att de tar upp gamla grejer om mig, och förstår varför jag inte har några äkta vänner. Ha-ha, jag vet iallafall nu vilka som är mina vänner och inte.
Men fan! Jag orkar inte prata om allting igen. Det är skitsamma för mig :) Gjort är gjort, sagt är sagt. Mer finns det inte att göra. Jag har nog ingen att säga förlåt till så.

MEN! Bort från det ;-) Nu ska jag dricka upp kaffet, hoppa in i duschen, och sedan fika med lilla söta Evelyn och kanske Emelie :)
Får se vad som händer ikväll, men förmodligen hemma. Puss.

yesterday.



Kommentarer
Hannah

Vad söt du är!

Weeey! ;D Haha, det var det första jag också tänkte när jag såg bilderna - guuud vad liten han var. :o Han har blivit en riktigt stor filur fort! :D

2010-09-11 @ 17:38:36
URL: http://hlphotography.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0