12 April. 2månader

Helgen var hur jäkla underbar som helst! I fredags var jag på gården en stund, tills Sebbe hämtade mig och vi somnade hos honom. Lördagen blev det tåget hem med sällskap av Emelie och Matte och sen var det att börja fixa sig. Jag, Emelie, hennes kusin Rasmus och hennes faster Camilla åkte mot Söder och kollade på bio. Det kom tårar och sen fixade vi till kvällen med grillning uppe vid kyrkan i tungelsta (+första moppeturen!). Mysigt men uttråkande vare allt.
Söndagen började jag och Emelie + hennes föräldrar med att övningsköra. Parkering var min grej, men inte längre om jag får tycka till. Menmen. Åkte hem efter och började fixa mig för att sedan be Sebbe komma upp och så åkte vi mot handen för att köpa en radiostyr bil till hans 3åriga lillebror. Det blev middag, tårta, mys och skratt hos hans pappa och sen övernattning hos hans mamma.

Igår blev det en kort skoldag och sen hem och springa av Gaston lite på fotbollsplanen tillsammans med Emelie. Vi kollade såklart på OC tillsammans med varsin latte och sen rörde jag och Sebbe ut oss på upptäcksfärd. Vi åkte mot Dalarö och fotade hans bil i skogen och på vägarna och sen mot mig igen.
Kvällen spenderade vi hos hans pappa med middag och tvkväll och efter det Mr.Bean film och tidig kväll.

Hur jäkla mysiga dagar som helst änsålänge! Slänger upp lite bilder ikväll om jag hinner, men annars blire pluggning till två prov imorgon. Nu börjar jag med matte, eller kanske kemi.. skitsamma! Vi hörs <3



Kommentarer
Emeliiiiiiie

Sv: Om du med blända menar fota så ja :D

2011-04-12 @ 15:53:24
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0