6 April.

Fick en hur mysig morgon som helst efter tusentals drömmar och hade äntligen tid att sitta och käka frukosten framför the voice. Bussresan till hunddagiset gick bra, men dock sämre påväg till skolan. Busschaffören var på För glatt humör och hoppade över min busshållsplats. Han kunde inte lägga av och tuta och bara levde livet, trodde han.. Hade mitt förbannade SO prov i skolan som jag gör om nästa vecka. Men fick bra resultat på nationella i NO och även testet i engelskan.
Imorgon ska jag börja med genomgång och tester på engelskan, och sen gå vidare till nationella i NO del 2. Och även min fredag kommer se ut så som två nationella prov i engelska.

Men, jag är glad ändå! Solen kommer somvanligt när jag precis kommit hem, så jag får hoppas att vädret håller i sig när jag ska ut och fota. ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0