kommer jag överleva..

Gick till doktorn imorsse innan skolan skulle börja bara för att kolla till en liten grej jag har på armen. Hon kollade och klämde, och tog fram förstorningsglaset (då kan ni förstå att det inte är så jäkla stort, högst 1cm), men sa sen att det nog är en talgkörtel men var inte säker. Hon skrev någonting på datorn och sa sen att jag kommer få en lapp hem om tid hos sjukhuset för att ta bort den innan den får en infektion. Jag är livrädd! Jag åkte iallafall till skolan och vi ska nu jobba med rester imorgon och nästa vecka. Jag kollar och ser att jag har fem eller sex grejer kvar att göra för att få godkänt i engelska.. Vilket en av grejerna hade jag redan gjort och fick lov att klaga då han kom på att jag gjort det. Det fortsatte med att han säger att jag ska läsa en bok och skriva om den sen, vilket jag också gjort. Men papprerna vet ingen av oss vart det är, jag har iallafall för mig att dem ligger bland alla hans tusentals papper.. Iallafall så ska jag få läsa om boken och skriva om på nytt. Helve'e! Jag kommer verkligen aldrig bli klar i dendär skolan känns det som.
Efter skolan rörde jag mig iallafall mot tåget och väntade i en kvart, och efter en kvart hämtade Sebbe mig istället. Hur glad som helst var killen, men ni kan tänka er vilken motsats det var mellan vårat humör. Vi åkte iallafall hit och sen han tillbaka mot skolan och jag för att börja städa och ringa haninge kommun. Jag har ju somsagt inte fått något brev hem om sommarjobb, så jag ringde och pratade med den snälla tjejen i telefon och hon hittade mig inte någonstans i datorn. Alltså min ansökning hade inte kommit in till dem. Helve'e. Så, jag blev alltså inte vald till något sommarjobb som ni kanske förstod själva. Så nu får jag helt enkelt hoppas på det bästa att handen centrum ringer mig och vill ha mig i sommar.
Väl hemma hade jag fått brev från sjukhuset i odenplan. Det stod så jäkla mycket i brevet.. "Föräldrar! Karin hade bra svar." Och sen massa konstiga siffror som stod väl för blodprov eller något liknande, som bara en läkare kan förstå.



Kommentarer
jennifer

JAG FICK INTE HELLER SOMMARJOBB I BAJS HANINGE! fett sur jag e -.-

<3

2011-04-28 @ 16:21:09
URL: http://jjenniifernordstrom.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0