17 April. Det var en mysig söndag.

Today im tired and happy. Igår fick vi, jag och Emelie, igång min moppe efter massa kickande och gasande. Under kvällen var vi hos Evelyn en stund och sen åkte vi mot vh för att köpa massa chips och choklad med moppen. Haha, den dog vid konsum! Jag stod och skrek av ilska, men efter massa kämpande gick den igång som tur var! :-) Väl vid konsum här i tungelsta kommer en tant och frågar om vi behöver hjälp.. Haha, bara för att jag låg på marken och försökte fixa till lite lösa delar ;-) Men efter det åkte vi mot E och kollade på favoritfilmen Step up.
Men innan allt, så tog vi en promenad till konsum och köpte varsin glass och njöt av vädret i parken.



Kommentarer
Sandra

gilla filmvalet !

2011-04-18 @ 13:12:48
URL: http://likehuldt.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0