30 December 2011.

Härligt slut på detta år! Åkte mot Farsta och shoppade med min vän Sebbe, och raceade för att få en parkeringsplats bland alla andra som ville ha en. Men lyckades gjorde vi och gick runt ett ganska långt tag för att efter det ta en sväng i handen. Väl hemma hos mig blev det en del snack om året som gått. galet, lärorikt, roligt och allt det andra har det varit.
Men imorgon smäller det. Alla raketer och en massa sms och sällskap. Firandet blir nog hos grannen till en början för att sen se vad som dyker upp. Men jag hoppas på en riktigt rolig kväll med galenskaper och skratt! Nu ska jag sova min sista kväll på detta år. Natti!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0