Körlektion, check.

Körlektionen gick bra. Lugnare än vad jag trodde. Och nu får jag bara plugga en massa teori, samt övningsköra och öva på det jag blev tillsagd.
Tre skoluppgifter kvar - Matteinlämning, Samhälle omprov & Projektinlämning.
& Fyra julklappar som jag fixar i början på nästa vecka. (har kommit på en bra julklapp till en person som nog inte antar det. Men jag hoppas personen blir glad iallafall..)
Ikväll ska jag ta mig en långpromenad med Gaston & Alice som varit borta i 4dygn men äntligen kommit hem från att ha varit instängd. Och även skicka in min estetiska inlämning, slå in ett paket, skriva upp vad jag ska köpa för julklappar, plugga matte & plugga teori. Puss


Kommentarer
LIENE

Hej! var ett tag sen.

Hoppas det går bra med allt plugg:)

2011-12-16 @ 22:43:02
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0