Torsdagskvällen.

Så, övningskört klart. Gick faktiskt bra trots att det var lite halt. Mest fram och tillbaka, hit och dit, och korsningar runt om i Tungelsta, Västerhaninge och Jordbro industri. Om en vecka gäller det, den första körningen på körskolan.
Jag måste köpa mig en svart pösig klänning eller en röd. Och även lite små julklappar. Men när? Och med vem? Och vart? Ja.. Det återstår och ser. Ikväll blir det en långpromenad när de nu äntligen hällt grus och saltat så jag slipper ramla, och efter det får vi se.
Imorgon är det iallafall fredag och jag funderar på att kolla Idol fall inget annat dyker upp under kvällen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0