3 Februari. Nålar

Gymmade för första gången iår, och direkt efter skulle jag prata med min sjukgymnast. Det visade sig såklart att mina axlar blivit värre sen jag slutade gymma, kul! Så hon klämde och jag skrek, typ. Nej men hon stoppade in nålar i mig medans jag fick ligga och kolla på golvet och få mina kinder mosade. Linserna hamnde snett också. Men iallafall blev det bestämt gym 2 dagar i veckan, och då också acumpetur (haha kan varken uttala eller skriva det). Man kan ju hoppas på resultat. Dock blir det stressigt somsjutton med skolan, hem, och sen direkt till jordbro.
Allt för mig idag. Imorgon blir det engelska redovisning och bestämma med min mentor om jag blir ledig någon dag i veckan. Sen förmodligen någonting kul. Är så jäkla fikasugen!!

-Klarat mig från att ramla på isen idag.. vi ser om jag kommer hem blodig och gråtfärdig..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0