Du ska stå naken framför sanningen.

Vilka jäkla drömmar jag har. Kan inte sluta drömma om allting jag vill göra. Ser fram emot min födelsedag, som är om sexton dagar, då jag får en speciell present från Emelie. En present som kommer göra min framtid bättre. Sommaren kommer helt enkelt bli bäst! I hope. Tanken på att övningsköra och gå långpromenader med Gaston och träna agility.. Åh.
Skolan går dock skit nu. Jag som trodde att min engelskalärare ville ge mig godkänt, men som igår sa att jag missat en redovisning och inte lämnat in en uppgift. Och även har dålig närvaro. Vilken pluggis kan jag egentligen vara när jag kliver upp, går till skolan, pluggar engelska i en timme och sen åker hem och vilar? Jag hinner ju inte ens piggna till innan jag blir trött igen. Jag har ingen sysselsättning alls förutom att vara med min söta underbara hund.
Sjukgymnasten har inte ringt upp och var idag ledig för dagen. Nytt försök imorgon.. Och idag är det hela tre veckor kvar tills jag ska till läkaren och kolla upp mina axlar. Idag är det också exakt tre veckor kvar tills jag ska få träffa mina kusiner över en middag inne i stan. Fem dagar efter min födelsedag.
Jag vill bli vuxen, även fast man ska njuta av barndomen, tonåren. Man kan ju hoppas att när jag är sjutton och ett halvt att jag ska komma in på något gymnasium och ha pengar. Att någon ska kunna ta hand om min hund när jag pluggar mig till något i skolan. Att jag ska ska efter det halvåret/året fixa körkort. Att min hund ska ha lärt sig agiltytrick. Att..
Jag fortfarande ska ha vissa personer i mitt liv. <3



Kommentarer
Beatrice Jakobsson (foto)

sv: okej kul :)

2011-02-02 @ 08:10:54
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0