FREDAG!

Godmorgon :) Glad, trött och förkyld tjej idag. Men det är fredag! Höll på att stanna hemma imorsse, men var lika bra att åka hit till skolan. Skjuts fick jag som tur var av min lilla urgulliga kille, så jag slapp gå i snön till bussen, höhö.
Nejmen dagen är fullbokad med skola, promenad, duscha, sola, promenad och sen tjejmiddag. Kommer förhoppningsvis bli hur mysigt som helst, och jag ska fråga gulligt om jag kan få låna Emelies kamera under kvällen (a)
Vi hörs när jag kommit hem istället, börjar om en kvart och då ska jag plugga! Sova...



Kommentarer
Hannah Larsson

Grattis igen, lite i efterskott denna gång. ;) Hoppas du hade en fin födelsedag!



Tack!! :D

2011-02-18 @ 17:52:59
URL: http://hannahlarsson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0